لیست قیمت سرعتگیر 1401

لیست قیمت سرعتگیر 1401 را می توانید از طریق تماس با همکاران ما در گروه پارسا ترافیک دریافت نمایید. سرعتگیر ترافیکی در انواع مختلفی در بازار به فروش می رسد بنابراین نمی توان نرخ ثابت و معینی را برای آنها در نظر گرفت. مجموعه پارسا ترافیک با سال ها تجربه  در زمینه فروش انواع مختلفی از سرعتگیرهای ترافیکی سعی دارد این محصول را در بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به مشتریان عزیز عرضه نماید. شما متقاضیان گرامی در صورت تمایل به خرید این محصول می توانید با همکاران ما از طریق شماره تلفن های درج شده در صفحه ارتباط با ما  تماس حاصل نمایید. 
 
لیست قیمت سرعتگیر 1401

سرعتگیر چیست

امروزه با توجه به افزایش حمل و نقل در سطح جاده ها استفاده از تجهیزات وعلائم ترافیکی از اهمیت فراوانی برخوردار است. سرعتگیر ترافیکی یکی از ضروری ترین تجهیزات ترافیکی است که به منظور کاهش سرعت خودرو ها در نقاط مختلفی از شهر نصب می شود. سرعتگیرها نقش مهمی در کاهش سرعت خودرو ها و کاهش میزان تصادفات ایفا می کنند. سرعتگیر ترافیکی در انواع مختلفی تولید می شوند و در رنگ های زرد، قرمز و سفید در بازار به فروش می رسند. سرعتگیرها از تنوع زیادی در جنس، ابعاد و ارتفاع برخوردارند و بسته به شرایط محیطی در مکان های مختلفی نصب می شوند. ارتفاع سرعتگیرها باید مطابق با استانداردها تعیین شود. این محصول در ازتفاع 5 سانتی متر و طول 30 سانتی متر طراحی و تولید می شود. 

انواع سرعتگیر از لحاظ جنس

سرعتگیرهای ترافیکی در جنس های مختلفی تولید می شوند. سرعتگیرهای آسفالتی یا بتنی، سرعتگیر پلاستیکی، سرعتگیر لاستیکی و سرعتگیر کائوچو نمونه هایی از سرعتگیر ترافیکی است که بسته به شرایط محیطی در نقاط مختلفی نصب می شود. سرعتگیرهای پلاستیکی و کائوچو وزن کمی دارند و به صورت از پیش ساخته و توسط رولپلاک، کفی و پیچ در محل مود نظر نصب می شوند. 
سرعتگیرهای آسفالتی و بتنی قادر به تحمل وزن و فشار زیاد وسایل نقلیه سنگین از جمله کامیون ها، دیزل ها، اتوبوس ها و... می باشند. این نوع سرعتگیرها به دلیل فشردگی کمتر در ساختار خود از مقاومت کمتری در برابر شرایط جوی مختلف برخوردارند. سرعتگیرهای آسفالتی در محل پروژه به راحتی به سطح خیابان می چسبند. سرعتگیرهای لاستیکی و پلاستیکی را می توان با چسب دو جزئی به سطح زمین چسباند و یا به کمک پیچ و رولپلاک آنها را به زمین متصل کرد. 

مزایای استفاده از سرعتگیر 

با به کار گیری سرعتگیرها در سطح جاده ها می تواند تا حدود زیادی از تصادفات جاده ای و مرگ و میر جلوگیری کرد. سرعتگیرهای ترافیکی موجب کاهش سرعت غیر مجاز وسایل نقلیه می شود. با نصب سرعتگیرها در جاده ها می توان از یکنواختی رانندگی و در نتیجه خواب آلودگی راننده در جاده جلوگیری کرد. 

ویژگی سرعتگیر ترافیکی

  • در طرح ها و مدل های مختلفی تولید می شوند.
  • در برابر فشارو وزن زیاد مقاوم می باشند.
  • در برابر شرایط جوی مختلف مقاومت خوبی از خود نشان می دهند.
  • قابل بازیافت می باشند و با محیط زیست سازگاری بالایی دارند.
  • در برابر تابش مستقیم نور خورشید دچار تغیر شکل نمی شوند.